Klik Play


Ahad, 3 November 2019
6 RabiulAwal 1441H

12.00 Tghari – 4.00 Petang

Kompleks Sukan DBKL Desa Tasik
Jalan 20c/146, Taman Desa Tasek
57000 Kuala Lumpur, WPKL

Sila klik pilihan di bawah ini

 



Hantar Ucapan

Ucapan
View All
  • bawang rangersselamat pengantin baru zaidi and ecah. semoga kekal bahagia till jannah. make sure sekali lafaz ! hehe
  • ElynCongrats ecah! May your marriage full of joy and happiness! May allah grant his bless to both of you.
  • FaridjambangSelamat pengantin baru nuraisah,semoga kekal hingga ke syurga,semoga mendapat keberkatan dalam hidup,kahwin jugak kau akhirnya hahahaha,taat pada suami,lepas kahwin banyak lagi ujian lebih besar,jangan lupa solat,sentiasa tutup aurat,kau jumpa jugak laki yang terbaik dalam hidup kau,KOMPANG DIPALU PENGANTIN BARU,DUDUK BERSANDING TERSIPU MALU,kbye haahaha
  • boy comelcongrats aisah ... semoga bahagia selalu
  • Pakteh n familySelamat mengharungi ke alam baru alam rumahtangga... Semoga berkekalan hingga ke anak cucu... Jaga diri sebelum hari bahagia..
  • Tukang K1 Cabuk APC 11 Tahun...Tahniah kak gie...smg diprmdhkn urusan...& jg ot kami...
  • Abg apit n familiTahniah ecah... Semoga bahagia keakhir hayat... Selamat mejalani kehidupan berumah tangga...ingat suami adalah syurgamu... Hormatilah dia...sanjungi dia seperti ketuamu...
  • Adib T3Alhamdulillah tahniah zaidi dan pasangan.. moga kelancaran majlis dipermudahkan & berbahagia hingga ke jannah.
  • sufia (klinik gigi)Selamat Pengantin Baru ecah and zaidi, semoga bahagia hingga ke syurga. Amin ‍♀️
  • BeliauSelamat pengantin baru papa di and mama cah. Semoga berkekalan ke anak cucu. Papa dii elok2 tau papa dii
  • Hamba allahSelamat pengantin baru .
  • ElyaLoqmanTahniah Zaidi & Pasangan. Semoga perkahwinan korg till Jannah
  • Anje MahrezSemoga bahagia papa eddy belut [some words has been erased]
  • MasmonaaaaSktm2 dari pengawas perpustakaan, selamat pengantin baru my dear ecah, semoga bahagia ke anak cucu. maaf tak dapat nak datang. doa yang ku kirimkan dirimu dgan pasangan bahagia berkekalan.
  • CASaWaaaaaa ....nak kawin dah tak Sabar nak tengok pengantin congrats ecah and Zaidi .
  • Congrats ecah syg. Semoga dipermudahkan segala urusan❤️ Semoga bahagia hingga ke jannah ecah&zaidi .Afi
  • BenickjeySalam satu malaysia salam satu tahniah brader zaidi dan psangan semoga segala urusan berjalan lancar dan sentiasa bahagia bersama insan tersayang
  • BanzaiSelamat pengantin baru Ecah dan Zaidi semoga berkekalan hingga ke anak cucu ‍♂️ Ecah semoga menjadi isteri yang baik dan zaidi semoga menjadi suami yang baik. Semoga murah rezeki
  • AWIE MAMBOOTUMPANG SORNG LAGI PLAYBOY DESA. TGGIL SORG JELA PLAYBOY YG BLUM TUMPANG (budak permai) HAHAHA SEMOGA BAHAGIA TILL JANNAH. (Ikn patin rindu lu bro) hahahaha
  • Syazana hazraCongratssss ecahhh. InsyAllah kita datang dengan daniel thanks inviteee
  • Anonymoushappy for you ecah! i wish u the best and happy married! lots of love ♥️
  • MunirahCongratulations ecah dan pasangan. Semoga bahagia till jannah dan selamat menempuh alam perkahwinan. Maaf ecah tak dapat datang balik kampung
  • Ainaa ✨Alhamdulillah ☺️ Congratulations ecah & zaidi Semoga semua dipermudahkan Jumpa nntiii!!
  • Ferb GeniusTewasnya seorang rakan playboy di jinjang pelamin. Saya selaku hulu balang dan legasi yang lain dari tadika kemas, ingin mengucap tahniah kepada pasangan Zaidi & Ecah. Semoga berbahagia dan berkekalan hingga ke akhir hayat ✨
  • Komuniti Sg BesiSAYA SEBAGAI ORANG KUAT KOMUNITI INGIN MENGUCAPKAN SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN !!!
  • Komuniti Sg BesiSelamat pengantin baru kebab durmagadameledov ✌️
  • zeragomterbaik boss ku
  • Syuk(ex etp)Tahniah zaidi..semoga bahagia hingga ke anak cucu
  • Balo yfSetann apaaa yangg merasukiii muuu !! Tahniah diucapkan kepada mempelai moga till jannah
  • Imran KassimSemoga dipermudahkan segala urusan, dimurahkan rezeki. dan bahagia till jannah bersama pasangan.
  • AnonymousCongrats zaidi & ecah!!!
  • Izhar Ex Exco YFTahniah di semoga diberkati dimurahkan lagi rezeki dipermudahkan urusan perkahwinan..till jannah #Cucitangan #Gari
  • HusninaCongratulations Ecah & Zaidi! Ecah nak kahwinnn dahh yayy! Cant wait to see youu!❤️
  • ApisHusinSelamat pengantin baru my twin hahaha . Kahwin dah ye . Tahniah . Dh nak jadi bini org . Jgn buat kepala tu sgt ye . Taat pada suami . Tkde apa apa halangan saya dtg ye . Selamat pengantin baru ..
  • AMIRXN X SYIKINSAYA SELAKU PENGAPIT INGIN MENGUCAPKAN SELAMAT HARI RAYA AILDIL FITRI KEPADA ZAIDI AND ECAH SEMOGA DIPERMUDAHKAN SEGALA URUSAN DAN SEMOGA PENGAPIT ANDA HANDSOME AND CANTIK SELALU ❤️
  • PiaSelamat Pengantin Baru cahhh! InshaaAllah dtg.
  • Kak LeenEcah, Congratulations!!!! Sorry tak dpt dtg..not around time tu..anyway happy married life and Selamat Pengantin Baru!!!

 
 
 
 
 
 

Nak buat Kad Digital juga? Klik bawah

Leave a Reply

Sila tekan salah satu

Sila tekan salah satu

Asari (Ari)


Sazali (Zali)


Adik (L)


Maksu (P)

RSVP