Premium48

Ahad, 31 Disember 2023
18 Jamadilakhir 1445 H

11.00 pagi - 4.00 petang

Embun Resort @ Putrajaya


PENGESAHAN KEHADIRAN

    Nama Penuh: *

    No. Tel: *

    Jumlah Kehadiran: *


    Sila tekan sekali sahaja dan tunggu sebentar


    Sila tekan sekali sahaja dan tunggu sebentar

    Kehadiran* :

    Doa untuk Pengantin

    Ya Allah Yang Maha Mencipta. Jadikanlah majlis ini majlis yang mendapat keberkatan dan keredhaanMu, kekalkan ikatan perkahwinan mereka sepanjang hayat, tetapkan kasih sayang antara mereka selagi tidak melebihi kasih padaMu


    Ya Allah satukan hati kedua mempelai ini seperti Engkau satukan hati Nabi Adam dan Hawa dan seperti Engkau satukan hati Nabi Muhammad S.A.W dan Siti Khadijah agar kekal hingga syurgaMu.
    Aamin, Ya Rabbal A’lamin

    Ucapan
    View All
    • NureencomelFinally!! You made ittttt. Congrats girl. Semoga bahagia sampai anak cucu cicit
    • ZarithLyaRianaIm so happy to see u getting close to your happy ending <3 I will always pray for u from a distance bbg!
    • Faris AnuarSelamat Pengantin Baru Sister! Dah kahwin ni harap perangai dah berubah. Hahaha
    • Dato' Abd Aziz AhmadSemoga majlis berjalan lancar dan pasangan pengantin diberkati kasih sayang hingga ke Jannah
    • ArissaSelamat menempuh hidup baru ❤️ Semoga bersama dengan ikatan pernikahan menjadikan kalian keluarga yang selalu dalam lindungan Allah, penuh dengan kebahagiaan.
    • CtHappy for you semoga bahagia bersama pasangan Love u beb
    • yukiliaaaSELAMAT PENGANTIN BARU QAMA harap berkekalan hingga ke jannah bebeh❤️
    • AnonymousCongratulations love birds
    • Sue & FamilyCongrats…Semoga dipermudahkan urusan majlis And we be grateful to be invited!!!
    • Shuzawati ShupliSelamat Pengantin Baru..!! Semoga Allah SWT mengikat cinta kalian seperti utuhnya cinta Adam dan Hawa yang datang dari syurga dan ikatan yang terbina diredhai dan membawa 1001 kebaikan di dunia dan akhirat. Bawalah cinta ini mencari redha Allah agar pertalian ini kekal abadi selamanya dan semoga zuriat yang bakal lahir menjadi anak-anak yang soleh dan solehah, Aamiin..
    • Aunty NajaSelamat Pengantin Baru kakak !! Semoga berbahagia hingga jannah ❤️
    • Puteri & SyakurCongrats Naja & future husband. Semoga dipermudahkan segala urusan, kekal bahagia sampai ke syurga
    • AnonymousSalam..moga berbahgia ke anak cucu
    • Farhana RazakCongratulations naja
    • Zahirah NabilaSo happy for both of you. Congratulation Farisha and Zul! Semoga dipermudahkan semua urusan korang berdua and may Allah bless this marriage with endless happiness and all the good things <3
    • Wan ZunairahSemoga berbahagia hingga ke jannah. Selamat Pengantin Baru.
    • Mohammad Zaidee Ahmadبارك الله لك وبارك عليك وجمع بينكما في خير Kami ingin mengucapkan tahniah kepada abang Rossdeen, isteri dan keluarga; terutama kepada anakanda pasangan Muhamad Haniff & Nurul Najwa. Semoga dikurniakan pernikahan yang mendapat sakinah, mawadah dan rahmah daripada Allah sehingga akhir hayat.
    • Aunty SofieSemoga pasangan Faris dan Putri dirahmati Allah dengan kehidupan penuh sakinah mawaddah dan rahmah hingga jannah
    • Zulhailmi aka abg welSemoga majlis nya dipermudahkan dan berjalan dengan lancar . Tahniah ya sepupuu
    • NamiraSemoga dipermudahkn urusan Naja dan Zul sehingga akhir hayat. Selamat bercinta sampai syurga Naja dan Zul
    • Along n FamilyTahniah Naja. Semoga dipermudahkan segala urusan dan berbahagia selalu selamanya ✨
    • Along n FamilySelamat Pengantin Baru n semoga dipermudahkan segala urusan
    • Nadhrah Binti johariCongratulations farisah Dan Pasangan❤️smoge kekal bhagia ke jannah Aamiin
    • -Ily-Congrats Imran and partner! May Allah ease everything for you both
    • Abd Fatah bin Abd RahmanAlhamdullillah.... Setinggi tahniah Saudara Amin dan Isteri. Semoga diberkati pernikahan dan kelangsungan majlis perkahwinan anak yang tercinta dan dipermudahkan segala urusan dunia dan akhirat. Ameen......
    • NUR SYAFIQA BINTI AB RAHIMSelamat pengantin baru!!! Love you guys always ❤️
    • alia batrisyanak tawen dah dia selamat pengantin baru farisha dan zulhelmi, semoga berkekalan hingga ke akhirnya.
    • zairahSelamat Pengantin Baru farisha dan pasangan ✨ semoga bahagia hingga ke jannah
    • Nafisah Mohd HasanTahniah Kak Muni terima menantu. Moga pasangan pengantin jadi suami isteri yg soleh solehah, dikurniakan zuriat yg soleh solehah juga, bahagia hingga ke Syurga.
    • farahhhhey pretty ! congratulations ! i'm so happy for you. This is your happily ever after story. I'll always pray for your happiness 🙂
    • Augustine yen and Rosalind LazagaTerima kasih atas jemputan.Semoga berbahagia selamanya
    • AnonymousTahniah kepada kedua mempelai,ikhlas daripada Augustine yen & wife
    • Amirul Eleven OneCongrats farisha! Even tak lama kenal, but i’m very happy for you. You are so beautiful in that picture. Semoga berkekalan sehingga akhir hayat, dan dipermudahkan segala urusan.
    • Violeta @ ViOmg awak! Congratulations on your wedding!! Hopefully yall will live a very happy and fruitful life together as a loving couple ♥️
    • AnonymousSelamat pengantin baru fahmi dan pasangan semoga bahagia till janah
    • Zalina & keluargaSelamat Pengantin Baru untuk Haziq & Hana. Semoga kekal till Jannah
    • Shida Ahmad..Tahniah Kak Ana & suami dpt menantu.. didoakan utk pasangan pengantin semoga kasih sayang berkekalan hingga ke Jannah..InsyaAllah..amiin...yra..
    • Wak G n familyTahniah Amin dan Ina, semoga kedua mempelai dicucuri Rahmat dan bahagia kekal hingga ke Jannah. Tksh atas jemputan.
    • Muhammad Firdhaus (morocco)Tahniah En Amin dan Kak Dina. Semoga majlis berjalan lancar dan perkahwinan ini dilimpahi sakina mawadda dan rahma
    • Mohammad Rabbani Bin RobertSelamat pengantin baru kepada kedua mempelai, semoga berbahagia hingga ke jannah, smoga murah rezeki dan semoga dipermudahkan segalanya urusan dunia' dan akhirnya, amin
    • JULIA BINTI AJIE BASINAU DAN KELUARGASELAMAT PENGANTIN BARU SEMOGA KEKAL DAN BAHAGIA HINGGA KE JANAH AMINNNN...
    • Mohd Khairul @ MaigohSemoga dipermudahkan dan tabah dgn ujian melayari bahtera perkahwinan nnt.
    • Mohd Hadi @ Tom & keluargaSelamat Pengantin Baru kpd kedua mempelai. Semoga dipermudahkn segala urusan & berbahagia hingga ke jannah .
    • Sapari & WatiesemoGa bahagia hingga ke jannah ..amiiin
    • Ahadin bin ArinenSelamat pengantin baru kepada Jadual Fahmi & Fatin. Moga bahagia di dunia dan di akhirat.
    • CHE NORMAN BIN HARONSELAMAT PENGANTIN BARU KEPADA KEDUA MEMPELAI ,SEMOGA HIDUP BAHAGIA DI DUNIA DAN DI AKHIRAT...AMIIN
    • مCongrats my bestie ❤️
    • Mourine, Rina & satin shawl.Selamat pengantin baru kepada kedua mempelai semoga dipermudahkan segala urusan kekal bahagia hingga ke Jannah Aamiin
    • Saibeh Abd Sani dan KeluargaSelamat Pengantin Baru kepada kedua-dua mempelai.Semoga Berbahagia hingga ke Jannah.
    • SafuraCongratulations! To many many happy days ahead =)
    • Auntie AiraSemoga menjadi anak yang soleh, Adika.
    • HamizahTahniah Muni dn suami, dapat menantu. Selamat pengantin baru buat pasangan pengantin
    • Ahmad Azam Mohd ShariffSelamat Pengantin Baru, Semoga Allah merahmati seisi keluarga Amiin
    • Mohd Ariffin & IsteriTahniah buat pasangan mempelai Fahmi & Fatin. Selamat Pengantin Baru dan moga dipermudahkan urusan di mana pun berada dan berbahagia hingga jannah. Aamiinn YRA...
    • ainul hawwaselamat hari jadi utk anak kakak yg comel semoga sentiasa sihat and happy
    • Azhar K16/14Semoga Majlis berjalan lancar dirahmati dan di berkati Allah.Selamat pengantin baru kpd bakal pengantin,bahagia kekal till jannah.Terima Kasih ATA's jemputan.
    • Sarah Salwah AdnanTerima kasih atas jemputan. Moga majlis dipermudahkan dan berjalan lancar. Selamat pengantin baru, moga perkahwinan bahagia till Jannah aamin
    • Roslan MohdSelamat Pengantin Baru Semoga berkekalan hingga ke Jannah & dpermudahkan segala urusan
    • AhmadSelamat pengantin baru Hareez & isteri. Semoga kekal bahagia hingga ke jannah. Aamiin.
    • Fadzliبَارَكَ اللهُ لَكُماَ وَبَارَكَ عَلَيْكُماَ وَجَمَعَ بَيْنَكُمَا فِي خَيْرٍ Tahniah Hareez & bakal isteri! Semoga keluarga yg bakal dibina di kurniakan Sakinah, Mawaddah wa Rahmah.
    • Fautika WahidSelamat pengantin baru buat Fahmi dan Fatin semoga menjadi kelg yg Sakinah, Mawaddah dan Warohmah....kekal hingga ke Jannah
    • Aizat SyimirTahniah En. Amin dan Kak Dina. Semoga diberkati pernikahan anaknya dan dipermudahkan segala urusan dunia akhirat. Amin Lepas ni Aiman kan.. Eh.. Gurau2 :p
    • AnonymousTerima Kasih atas undangan
    • AnonymousSemoga dipermudahkan & dilancarkan segala urusan majlis perkhawinan,aamin yra
    • Hj Abdain / Hjh HasiyahAlhamdulillah dan tahniah Datin Roziana kerana dapat menantu lagi...Dan Selamat Pengantin Baru Hareez & Fathihah.... Semoga diberi Allah SWT ikatan yg berkekalan hingga ke Jannah...Dan semoga majlis tersebut berjalan lancar dan mendapat keberkatan dariNya... insya Allah aamiin
    • نورالحافظة بنت محمد مختارBarakallahu lakuma wajama'a bainakuma fi khair.. Tahniah buat k.Dina sekeluarga Semoga Allah merahmati seluruhnya & dipermudahkan segalanya... Amin
    • AnonymousTahniah Dina sklga kerana dpt menantu...
    • Dr SaidahTahniah smoga kekal hingga ke Jannah
    • AHMAD ABRIANAlhamdulillah tahniah kepada kedua mempelai.. بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير
    • Saimah Binti SaniSelamat Pengantin Baharu semoga kekal hingga ke jannah. Tahniah umi dan datuk terima menantu..
    • CIKGU DIN SG LONGSELAMAT PENGANTIN BARU ARIF & WIFE SEMOGA KEKAL KE AKHIR HAYAT
    • Siti misah yusofSelamat pengantin baru buat anak ummi dan pasangan..Till jannah
    • Kak Marni pansuran pitasAssalammualaikum... Alhamdulillah Tahniah Fahmi..selamat menamatkan zaman bujangnya...akk Dan family dipansuran pitas.. mengucapkan selamat Pengantin Baru kepada fahmi Dan pasangan semoga jodoh kalian berkekalan hingga till jannah, sakinah Dan mawadah.. Aamiin ya Rabbal Alamiin
    • Hasnah n Mokhtar @Kak Jel 2013Semoga perkahwinan ini kekal hingga ke jannah
    • Jemira EkongSelamat Pengantin Baru,Semoga berkekalan hingga ke syurga
    • Hidayah HadiTahniah buat pasangan mempelai Fahmi Fatin. Selamat Pengantin Baru dan moga berbahagia hingga jannah. Aamiinn
    • Mej RizalSelamat pengantin baru...semoga kehidupan diberkati dan dirahmati oleh Allah
    • Sulaiman ShamsuddinTahniah Diyana & Salman. Selamat pengantin baru semoga berkekalan hingga ke jannah. Aamiin.
    • Maxwell @ Collin BrandonTaniah kepada jadul fahmi,kerana telah menemui jodoh dan meninggalkan hari bujangnya. Saya ucapkan semoga anda dan pasangan. Bekekalan sehingga ke anak cucu.
    • Mary S. SammyCongratulations Fahmi % Fatin. Semoga happy till jannah.
    • AzieanTahniah! Linda & Jalil..diam2 je yer.. Alhamdulillah..
    • DFW airport transfersExplore effortless travel with Airport Transfer DFW – the dependable answer for consistent airport transportation to and from Dallas/Fort Worth International Airport. Select from an array of upscale sedans, SUVs, and vans, chauffeured by skilled experts. Our round-the-clock service guarantees punctual arrivals, catering to both early mornings and late nights. Revel in transparent pricing, exceptional assistance, and worry-free journeys throughout Dallas. Secure your booking now for an expedition free of hassles!
    • Zaidah Mohd NorSemoga dirahmati Allah sentiasa
    • Sis Hajar, JPNINTahniah Diana. Semoga perkahwinan ini kekal hingga jannah...aaminn
    • Kamal / DESBSelamat pengantin baru Hareez & pasangan. Semoga majlis berjalan dgn lancar & diberkati. Amiin.
    • Safhee motiSelamat pegantin bru semoga sampai ke jannah
    • SHAHAROOM BINTI HASHIMSelamat Pengantin Baharu Bahagia hingga ke Jannah
    • Irfan EmanSelamat pengantin baru semoga berbahagia hingga ke Jannah
    • Cikgu NorainiTahniah kepada pasangan pengantin, semoga rumahtangga yang dibina kekal utuh sehingga ke jannah.
    • NajmiTahniah Irfan dan Hana <3 Semoga dipermudahkan segala urusan dalam berkeluarga ❤️
    • shon esslmt pengantin baru kepada mempelai semoga berbahagia till jannah
    • Paksu Tekong NaroSelamat Pengantin Baru semoga kekal ke Jannah
    • Haji Jahaya Bin Samad (Adik kepada arwah Haji Malek Bin Samad) From Sentul.Selamat Pengantin Baru.
    • SaifulamrySemoga Majlis berjalan dgn lancar baik..sehingga kekal ke Hannah.. Amiiinn
    • AnonymousSelamat pengantin baru fahmi dan isteri..
    • NURATHIRAH AYUBSelamat pengantin baruuu.. Semoga majlis berjalan lancar
    • SyimirTahniah amir & najwa semoga kekal hingga ke jannah amin
    • Maksu AdawiyahBarakallahu lakuma wabaraka alaikuma wajama'a baina kuma fi khair... Semoga Allah berkati kedua anakanda pengantin, dikumpulkan kebaikan kebaikan dunia akhirat... Selamat Pengantin Baru...
    • AnonymousSelamat pengantin baru sahabat saya. Semoga itu semoga ini dan semoga semoga. Aminnnn
    • Aiman VSTEPTahniah Pakya! Semoga menjadi datuk yg baik
    • Imran MazlanSelamat pengantin baru irfan Dan Hana ❤️ may Allah Bless you
    • Moh.Hafix JulianSelamat Pengantin Baru,Semoga Berkekalan Hingga Ke Anak Cucu...
    • Amir AmbiuSelamat pengantin baru. Semoga berkekalan hingga akhir hayat.
    • AnonymousTahniah Din ngan Kak Ana dapat menantu. Semoga majlis berjln dgn lancar
    • Ayu Aleeya MegatSelamaf Pengantin Baru Dalila dan Syafiq. Semoga bahagia ke anak cucu
    • DIGUS ,& FMILYSelamat Pengantin Baru Semoga di Murahkan Rezeki dan di beri kesihatan yang baik serta Panjang Umur.
    • Nooraziبآرك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير
    • Nur shafira binti mohamad faizulSemoga aina berbahagia dengan suami , semoga kekal hingga ke jannah .
    • Kak Ida Bukit SaguTahniah Abg zan dan kak Nora , Semoga Allah permudahkan urusan pengantin dan family
    • Maisarah ❤️Selamat melayari bahtera perkahwinan buat tiha sahabatku dan suami. Semoga ikatan perkahwinan yang dibina berada di dalam redhaNya dan terus bercinta hingga ke syurga
    • AriffAlhamdullilah tahniah irfan dan pasangan. Semoga diberkati perkahwinannya dan berbahagia sentiasa sampai ke syurga :"))
    • The 3W WordsCongrats Bestie !! Semoga kekal bahagia hingga ke Jannah
    • ABDUL RAHMAN BIN BACHOK & ALIZA ABD GHANISemoga kekal smpi jannah. Welkom to the club. Buat en suami selalulah menceriakan cik isteri. Apa jua asam garam, pahit manis adalah rencah kehidupan rumahtangga. Apa yang penting sabar..sabar..sabar. Tahniah buat merpati 2 sejoli.
    • MARCELLA VINCENT LIMSelamat pengantin baru Jadul & wife. Semoga berkekalan hingga hujung nyawa.
    • MamaSemoga kekal bahagia hingga ke Jannah❤️
    • Ustazah Rohita dan suamiTahniah !Selamat Penganting baru semuga kekal hingga jannah aamiin
    • Ainon Binti Abidinselamat pengantin baharu. semoga kekal bahagia gia hingga ke syurga. aaaminn
    • AnonymousSelamat Pengantin Baru
    • BashahSemoga berkat
    • AnonymousTahniah semoga dipermudahkan dan bahagia hingga ke jannah
    • Idris/DayangSelamat Pengatin Baru Saudara Hareez dan pasangannya. Semuga Majlis berjalan lancar lagi diberkati..ameen
    • InaTahniah , Moga berbahagia dan kekal till jannah
    • OdenSemoga dipermudah segala urusan , diberkati dan dirahmati .
    • Muhiza MaarofSelamat pengantin baru Amir & Najwa... Semoga berkekalan hingga ke jannah
    • yayaSelamat Pengantin Baru buat Farisha dan Zulhelmi ♥️
    • JiTahniah awakk !!
    • AnonymousSelamat Pengantin Baru Semoga till Jannah.. Aamiin
    • ROSMANI SAADSemoga pengantin baru sentiasa bahagia hingga ke Jannah
    • Mamasu sekeluarga ( BBST/ Ipoh)Semoga Allah swt menyempurnakan kebahagiaan Diana & suami dan menjadikan pernikahan kalian sebagai ibadah kepada-Nya. Amin
    • Ameer FTahniah buat Irfan dan isteri. Moga berbahagia dan kekal hingga ke Jannah!✨
    • MOHAMMAD SUAID BIN HJ HAMIDSELAMAT PENGANTIN BARU BUAT DIANA DAN SALMAN. SEMOGA DIBERKATI DAN DIRAHMATI ALLAH SWT HENDAKNYA. AMIN YA RABALALAMIN.
    • yati muhamadAlhamdulillah..tahniah buat dua mempelai..moga berbahagia hingga ke jannah..Aamiinn..
    • siti lailatul yang comelfarishaa, dari form 1 kita sekelas and berkawan sampai sekarang, aku nampak kau dari zaman tudung kedepan sampai sekarang ayu dah. aku tak sangka kau nak kahwin dah sha. i still saw us as 13 year olds. but tak sangka kan, rupanya dah 25 dah. semoga perkahwinan kau diberkati dan dilindungi Allah SWT sampai ke anak cucu, Aamiin. i love u sha, always ❤️
    • IrsanTerima kasih atas jemputan, dan tahniah Hareez semoga dipermudahkan segala urusan..
    • Nor AsmahSelamat Pengantin baru buat pengantin,moga murah rezeki,till jannah,amin......
    • JimanCongratulations Faris!
    • Amir AfiqTahniah Faris dan pasangan, semoga semua berjalan dengan lancar dan bahagia hingga ke anak cucu
    • nursyakirahSelamat pengatin baru bagi kedua mempelai yang bagaikan pinang dibelah dua semoga berkekalan hingga ke alam abadi aminnnn
    • NorizadCongratulations on your wedding day! Wishing you both a lifetime filled with love, joy, and endless happiness. May your journey together be blessed with wonderful moments and cherished memories.
    • Amierul SirehSelamat Pengantin Baru to both of you… Selamat menempuhi alam perkahwinan dan semoga kekal hingga ke akhir hayat… Tahniah kepada boss Fabio n wife kerana mendapat menantu baru
    • Kak ChunTahniah Hareez & bakal isteri. Semoga rumah tangga yang dibina berkekalan hingga ke syurga..bnyakkan bersabar dlm mengharungi liku2 hidup berumahtangga yea.
    • AminHappy.
    • Hj Zainudin HarunAlhamdulillah Tahniah Hj dapat menantu. insyaAllah akan hadir. Terima Kasih atas jemputan
    • AnonymousSmg majlis berjalan lancar dan dirahmati Allah. Smg pasangan pengantin bahagia hingga ke akhir hayat dan bersatu di dalam syurga yg abadi.
    • ShidaTAHNIAH Pak ya n Nora... Selamat Pengantin Baru Najwa dan Pasangan..
    • Adleene AzzudinSalam Farisha & Zul, Congratulations on your next step in life. Semoga Allah permudahkan segala urusan both of you. Farisha sayang, I know we are all so excited to see you walk down the aisle. I pray both you and Zul are blessed with only happiness in this marriage. Zul, InsyaAllah jagakanlah Farisha kami ya. Much much love from me to both of you. Hingga ke jannah!! InsyaAllah Aminn <3
    • Shafiq RSelamat Pengantin Baru! Semoga kekal bahagia & dipermudahkan semua urusan
    • Ustz SakinahUstz doakan semoga bahtera perkahwinan ini belayar hingga ke Jannah.. Aamiin..
    • Fatin KhuzainiFarisha & Zul, congratulations on your wedding day! Wishing both of you happiness and semoga diberkati oleh Allah s.w.t.. Farisha, i will always be here for you if you want anything even though you’re married!! To Zul, please jaga farisha and be there for her through thick & thin. May your wedding day be blessed with the warmth of your loved ones! Again, congratulations for both of you ❤️❤️
    • Suryasuryono HusseinTahan !! Selamat Pengantin Baru
    • Ruzana S. AlamTahniah Pakya, K. Nora & anak, dengan bertambah ahli keluarga Semoga membawa keberkatan, Aaminn.
    • FarhanCongratulations! Barakallahulakuma wajama’a bainakuma filkhair. Semoga berkekalan hingga ke jannah dan semoga dipermudahkan semuanya, aamiin.
    • Mukmin ktmbSelamat Pengantin Baru! Moga hari-hari perkahwinan diberkati dengan kebahagiaan dan diredhai
    • Hjh. Norhashimah Hj. AhmadAlhamdulillah. Tahniah! Semoga bahagia bersama hingga membawa ke Syurga. Aamiin.
    • Murny shahTahniah buat akmal dan pasangan,semoga bahagia hingga ke jannah, InsyaAllah, aminnn
    • Your junior yang putih macam siamTahniah obam , nanti dah kawen jangan lupa pakai deadorant tau supaya isteri selalu obses dengan obam , hariharimau
    • Kak zuTahniah Hareez dan pasangan. Moga sentiasa dalam rahmat Allah SWT. Hingga syurga ❤️
    • Pn AlongTahniah fitri Moga bahagia bersama isteri hingga ke anak cucu
    • Liya Servis BKPTahniah.. Selamat Pengantin Baru Izzati dan Syamir.. Semoga berkekalan hingga ke jannah.
    • FaridSelamat pengantin baru kpd pasangan mempelai..semoga bahgia ke akhir hayat. Tahniah kpd sahabat terima menantu..semoga cepat timang cucu...
    • Lt M RahmanSelamat pengantin baru Puan Kuha & suami
    • Qistina LynnCongratulations Hareez & Pasangan. Semoga segala urusan dipermudahkan. Finally Anuar Zain Dayang Kahwin
    • Apat&Mas Ammar Afia Najwan❤️Selamat pengantin baru yaya n haiqal❤️ semoga bahagia hingga ke jannah
    • Selamat pengatin batu semoga kekal kejanah.Terima kasih.... kirim pada wakil onn adik saya
    • Atifah AzwinSemoga berbahagia hingga jannah. SELAMAT PENGANTIN BARU!! <3
    • diana sophea entselamat pengantin baru untuk kedua pempelai ..semoga kekal ke jannah
    • Aunty Bie ❤️Kakak…!! so happy for u. Akhirnya ye. Dulu hingusan lagi. Aunty bie doakan rumahtangga dilimpahi sakinah mawaddah wan rahmah hingga ke syurga. Insyallah..
    • MUHAMMAD NASRAN BIN MOHAMADBARAKALLAHU LAKUMA WABARAKA A'LAIKUMA WA JAMAA' BAINAKUMA FI KHAIR. MOGA KEKAL HINGGA KE JANNAH
    • DCongrats yaya & husband. May your marriage long lasts till jannah. Selamat berkasih sayang
    • from bella n familyTAHNIAH ANJAA N HUSBANDD !!! SEMOGA KEKAL HINGGA KE AKHIR HAYAT . BELLA SEKELUARGA MENDOAKAN SEMUA YG TERBAIK BUAT KAMU BERDUA .
    • NORAZI BINTI MAT SAUDSelamat pengantin baru buat kedua² pasangan pengantin. Semoga berbahagia hingga ke jannah
    • FarhanaCongratulations to my degree friend who help me a lot during university. Selamat pengantin baru kepada Akmal dan pasangan, semoga berkekalan ke akhir hayat.
    • UsDeen JerantutDidoakan Barakallahu Lakum..Semoga berbahagia hingga ke Jannah Aamiin
    • AizamSelamat Pengantin Baru, semoga Allah memberkati jodoh kalian berdua sehingga ke akhir hayat
    • AdilaUntuk sahabat, si Yaya. Selamat pengantin baru. Mohon maaf sekiranya sepanjang perkenalan ada salah silap yang tak dapay diungkap. Selamat datang ke dunia baru sebagai seorang isteri yang sentiasa menyayangi & ingin disayangi. Anggap tugasan sebagai seorang isteri & bakal ibu suatu ujian baharu yang dapat diharungi sekiranya pasangan dapat faham maksud disebalik "kerjasama". Untuk pengantin lelaki, orang yang dikahwini ini adalah seorang wanita kuat tapi masih perlukan bahu sekiranya diperlukan. Semoga anda dapat laksanakan tanggungjawab sebagai seorang suami & bakal bapa yang baik dan dapat dicontohi. Semakin erat hubungan, semakin dekat kita dengan Tuhan. Jaga diri, jaga ibadah, jaga mahligai yang akan kekal sehingga nafas terakhir. Insha Allah. Salam sayang daripada sahabat yang sentiasa menghilang.
    • Sis Nad cunHappy newly wedds mel syg...semoga kekal ke ank cucu,bhgia smpai syurga.T.care & forget me not ye❤️
    • LisaHai fellow lovebirds and eternal partners (till Jannah, inshaAllah). May Allah bless your marriage, and grant you eternal happiness. May Allah ease the journey of being a married couple, because building a mosque is never easy but it is also considered as fulfilling half of your iman and there's nothing Allah love more than His servants that is dedicated to Him. All the best!
    • AnonymousMat tin uuuuu
    • Pn Eliyana ILPTahniah buat Fitri dan isteri...semoga bahagia hingga ke syurga.
    • NatasyaCongratulations,happy weeding to both of you
    • ZaitonSelamat pengantin baru semoga kekal bahagia hingga Jannah
    • Anwar BakiSelamat pengantin baru moga berbahagia ke anak cucu
    • Ruhani Abdul AzizSelamat Pengantin Baru. Semoga bahagia hingga ke Jannah
    • ude makngah PDSelamat Pengantin Baru Aslam dan pasangan
    • Siti Binti MangSelamat pengantin baru buat anakanda Akmal & Hanie. Semoga berbahagia hingga ke syurga
    • Diela hakimSelamat pengantin baru Semoga bahagia hingga ke hujung nyawa.
    • RosliTahniah, semoga bahagia till Jannah
    • AnonymousSemoga majlis berjalan lancar dan diberkati Allah.
    • saerah cantikselamat pengantin baru najwasemoga mahligai yang dibina dibawah jagaan allah
    • AHMAD SAFWAN BIN MOHD SULAIMANSemoga bahagia hingga ke syurga
    • abdul malek aliasMoga Allah berkati pasangan pengantin dan juga majlisnya
    • AnonymousSemoga dilimpahi rahmat dan kasih sayang hingga Jannah
    • Lt Kol Jamalruddin & Mej NurulMaaf tak dapat hadir berikutan kami berada di luar kawasan pada hari tersebut, semoga ikatan perkahwinan yang dibina mencapai sakinah mawaddah warahmah seterusnya menuju ke syurga yang kekal nan abadi, tahniah lt kuha dan suami…
    • Dr Wan Azimin & Che MahBarakallahu alaikuma Semoga berbahagia till jannah Tahniah Kak Jie seisi keluarga
    • SanipTahniah Hj Zainudin dptvahli kluarga baru. Selamat pengantin baru anakanda Irfan Haziq & Nurhana moga kekal bahagia hingga ke Jannah dgn Rahmat Allah. Aamiin
    • Muhamad LukmanTahniah En. Zainudin, semoga anak menantu berbahagia hingga ke jannah...
    • Raja Izbah bt Raja IdrisSemoga Allah swt berkati kehidupan mempelai berdua & keluarga.
    • HARYATI TAJUDDINtahniah pak ya dan isteri dapat menantu
    • CT rosTahniah kak Mun dapat menantu...semoga pasangan bahagia hingga ke Jannah, amin
    • ImaSelamat Pengantin Baru Ama & suami. Semoga ikatan perkahwinan yang terbina dilimpahi Sakinah Mawaddah Wa Rahmah hingga ke akhir hayat, dikurniakan keturunan yang soleh serta solehah, dikurniakan rezeki yang berkat dan selalu berada dalam lindungan serta kasih sayang Allah SWT...
    • Dato’ Zuraidah AtanAlhamdulillah Tahniah YM Tengku Yaya & Haiqal!!
    • MaznahMoga Pasangan Pengantin sentiasa diberi Rahmah Mawaddah dlm menlayari Bahtera Perkahwinan
    • Aunty Jo & FamilyTahniah. Semoga sentiasa Di dalam kebahagian, rukun Damai Dan kekal hingga ke Jannah
    • AnneCongrats Teha! hopefully this new endeavour of your will be a great start to another exciting chapter of life ❤️ semoga kekal till jannah & bahagia bersama pasangan tersayang, ameen
    • Your mom friendTill jannah...Alhamdulillah..In shaa Allah
    • Zalina ShaherMay Allah bless for you your spouse, and bless you, and may He unite both of you in goodness.
    • Atikah RashidSelamat pengantin baru sahabat dari form 1 saya! Semoga berbahagia bersama suami, dah berkekalan hinggah ke jannah amin. LOVE YOU TIHAH❤️❤️
    • Auntie Lailee MrsmYa Allah , bless this marriage with love, patience, understanding & happiness till jannah. May they be bless with beautiful family too. Aamiin .
    • Yusjah Bin DawodSelamat Pengantin Baru muga bahagia hingga akhir hayat.
    • FarizaTahniah Akmal dan isteri, semoga bahagia hingga ke jannab
    • Auntie MimiSelamat Pengantin Baharu Tahniah Kak Muniza .. dapat menantu.
    • soda & ehsanSelamat pengantin baru yaya yang chantique and chong! may your marriage be blessed and prosperous!!! see you guys very soon
    • AnonymousSelamat pengantin baru ..semoga dipermudahkan segala urusan
    • Prof Dato’ Dr. Mohd Ali HassanSemoga bahagia bersama hingga ke syurga
    • Dato' Abd Aziz AhmadTahniah kerana terima menantu. Semoga majlis berjalan lancar
    • Darina (Dee)Congrats Nidz & pasangan! Selamat membina keluarga sakinah mawaddah wa rahmah! ✨
    • Arif BernasBarakallahu lakuma wa baraka 'alaikuma, wa jama'a bainakuma fi khair..
    • Kak Lyd JPTSelamat pengantin baru zaty dan suami..moga kekal ke jannah dan bahagia dunia akhirat..aminnn
    • Kak Rose KEJE SEKALI MAMASemoga ikatan perkahwinan ini membawa seribu keberkatan dan kekal dunia akhirat . Aminn
    • Hamba AllahAlhamdulillah tahniah kpd akmal & pasangan juga keluarga mempelai. Semoga majlis berjalan lancar & bahagia hingga ke syurga
    • Nisah & familyTerima kasih atas jemputannya Prof. K, semoga pasangan mempelai dikurniakan kebahagiaan berpanjangan dan majlis berjalan lancar, in shaa Allah.
    • AnonymousTahniah & Selamat Pengantin Baru. Semoga kekal bahagia selamanya!
    • AnonymousTahniah terima menantu semoga lebih bahagia disamping keluarga n Selamat Pengantun Baru didoakan semoga bahagia hingga ke Jannah..
    • KamarudinTahniah! Selamat pengantin baru l. Semoga berbahagia hingga ke Jannah...
    • RuzainiAlhamdulillah & tahniah Prof K sekeluarga, dpt menantu, semoga majlis berjalan lancar dipermudahkan segalanya dr mula hingga selesai
    • Hanim fstm upmTahniah buat pasangan serta prof k Dan suami dapat menantu.☺️❤️.semoga segala Majlis berjln lancar Dan selamat semuanya.
    • AnonymousCongratulations both off u..
    • KakLSemoga Kamu sentiasa berbahagian bersama suami tercinta. Dugaan sentiasa hadir, Serah pada ALLAH, In Sya Allah kekal hingga ke Syurga.
    • Wan Asriah & AliasTahniah Datin Jee. Selamat Pengantin Baru Hareez and Fathihah.. Semoga berbahagia hingga ke Jannah
    • RoszTahniah kepada pengantin dan keluarga pengantin.. Tahniah en Rosni dapat menantu
    • Effendy (Blues 79)Selamat Pengantin baru to both of you. May Allah bless your marriage. Al Fatihah to my dear Blues 79 friend.
    • Najwa & Cikgu JaiSelamat Pengantin Baru & semoga berbahagia hingga Jannah buat mempelai dan Tahniah buat Azrin & Ida bakal terima menantu , lagi meriah keluarga. Maaf tidak dapat hadir, masih di Tanah Suci lagi.
    • Norhayati & AffiezalTahniah Akmal dan Hanie, Hj Rosni dan Hjh Shareen sekeluarga! Moga perkahwinan bahagia dan sentiasa diberkatiNya inshaa Allaah
    • -Congrats teha! May Allah ease everything!! aamiin!
    • LiyanaCongratulations to both of you May Allah bless your marriage with everlasting love and happiness❤️
    • Roslan bin SalehSlmt pengantin baru…semoga majlis berjalan lancar seperti yg dirancang
    • NormaCongratulations to Dr Muhammad Shaah & Dr Azmah
    • ZettyThniah n slmat pngatin baru kak awe inshaallah xd pape aq dtg
    • Uncle jonnSelamat pengantin baru haiqal
    • Areneez , ManjalaraSemoga Dr Shhah And Dr Azmah dalam rahmat Allah dan berbahagia sehingga ke jannah
    • ica ,suami dan anak2tahniah pami n wife..selamat pengantin baru buat mempelai dan semoga kekal bashagia ke anak cucu
    • KakyaCongrats shaah & wife. May Allah bless you both till jannah❤️
    • Hairul BariahSemoga Fatin & Fahmi berbahagia hingga ke syurga firdausi
    • Kak NoniTahniah Kawthar. Moga bahagia hingga ke syurga.
    • Mohamad Aziq OthmanCongrats shah and wife
    • AmalinaWarmest wishes for a fun-filled future and a wonderful life together.
    • MunirahCongratulations pretty gurl Selamat pengantin baru , Ada rezeki insyallah sampai <3
    • MegatSelamat Pengantin Baru, Fatin!! Semoga berbahagia hingga ke Jannah
    • Aimi SyakirSemoga Allah mempermudahkan segala urusan di dunia akhirat
    • BarmSelamat menempuh hidup baru,semoga menjadi keluarga sakinah,mawaddah dan warrahmah
    • fauziTahniah ...semoga sejahtera
    • AnonymousCongratulations Abang Nysa! Semoga bahagia selalu!
    • FaridahSelamat Pengantin Baru
    • ustaz aminTahniah..selamat pengantin baru..
    • Afina SyasyaTahniah khair
    • Fatih YazidBaraka Allahu Lakuma Khair dan Kawthar, may the next chapter of your lives will be filled with happiness
    • Dato Karim and FamilyCongratulations to Brother Mohd Sahafi and Family on this occasion of his beloved Son Mohd Shaah Marriage . May Allah swt bless both Husband and wife happy loving life forever… Aaminn
    • Shafiq AngulliaTahniah dan Selamat Pengantin baru untuk Haiqal dan pasangan 🙂
    • FyzulMoga ikatan kekal bahagia hingga ke jannah اَمِين يَا رَبَّ الْعَالَمِيْن
    • AHMAD ZAHID BIN ZAINAL ABIDIN & DR SITI KHADIJAH BINTI FADZILSelamat Pengantin Baru Hareez dan Fathihah...semoga berbahagia till Jannah. Tahniah Datin Jee dapat menantu❤️
    • AHMAD ZAHID BIN ZAINAL ABIDINSelamat Pengantin Baru Hareez dan Fathihah...semoga berbahagia till Jannah. Tahniah Datin Jee dapat menantu❤️
    • Roowina MericanSorry lambat reply. Baru check yr message
    • Kak SalehaSelamat pengantin baru Khawthar dan pasangan. Didoakan semoga sentiasa dalam rahmat dan kasih sayang Allah, berbahagia hingga ke Jannah.
    • Zulfaqar Harjanبارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينهما في الخير يا اخي Happy Newlyweds Shaah Bhai & Wife
    • Irwin Bin AnjunSELAMAT PENGANTIN BARU..MOGA KEKAL ABADI..AMIN
    • Ustaz FauzanSemoga berbahagia & dipermudahkan segala urusan dunia & akhirat. Selamat Pengantin Baru. Tahniah buat Cg Mimi sekeluarga..
    • Wan Muhammad Amirul Bin RahiminSelamat pengantin baru buat kedua pasangan mempelai Fatin dan Amirul serta Nazirul dan Athirah. Semoga kekal hingga ke akhir hayat.
    • Jannah SalehunSelamat Pengantin Baru Semoga Sentiasa dalam rahmat Allah Semoga berbahagia hingga ke Jannah
    • Anonymous#tilljannah
    • Siti Hamidah HelenaAlhamdulillah dan Tahniah. Semoga jodoh kekal selama dan dipermudahkan urusan
    • Rizal Daud & FamilyBârakallâhu laka wa jama'a bainakumâ fî khairin Semoga kekal bersama dalam susah dan senang, diberkahi oleh Illahi dengan kebaikan, kesihatan, kesuburan, rezeki yang barokah dNnberlimpah rumah serta kekal hingga ke Jannah..Amiin yra.
    • AnonymousTahniah. Selamat Pengantin Baru!InsyaaAllah hadir.
    • nanazHi Tehaaa, alhamdulillah youre going to be a wife to your loyl, semoga perkahwinan ini mendapat berkah, rahmah, sakindah dan mawadda. ameen, insyaAllah.
    • Ibnu & FarahSemoga dipermudahkan urusan dan diberkati perkahwinannya hingga ke Jannah. ✨
    • Abg Faizal@kak RosmawatiSelamat Pengantin baru semoga fatin@fahmi ke Anak cucu Dari Abg Faizal@kak Rosmawati
    • Sumathi a/p AhamparamSelamat penganti baru. Semoga panjang umur dan murah rezeki dengan keluarga tercinta
    • Qila & SyahmiCongrats Atin&Amirul | Nazirul&Athirah ❤️ Selamat Pengantin Baru buat kedua pasangan semoga berbahagia till Jannah.. Moga ikatan yg dibina dilimpahi sakinah, mawaddah & rahmah inshaAllah aamiin
    • AnonymousTahniah.semoga pasangan pengantin kekal hingga ke Jannah
    • Harun bin YusoffJalan-jalan ke Kota Kedah Ke Kota Ambon memetik pala Duduk bersanding sangat indah Itulah cinta halal berbuah pahala
    • ZeffTahniah bro. Semoga dipermudahkan segala urusan yang mendatang. Welcome to the club
    • AmranMoga diberkati hingga Jannah
    • Afeez LeeMabruk alaikuma..barakallahulakuma..semoga berbahagia hingga jannah Amin Ya Rabb Ya Mujib.
    • Alya SyahirahCongratulations my lovely dearest kak fatihaaaa. Wishing you both a lifetime filled with adventure, laughter, and endless love.
    • Abdullah GibLawiYa Allah kurniakan pasangan ini rezeki yg banyak lindungilah mereka dari perkara membebankan dan menyedihkan mereka, wahai Allah bantulah mereka dalam melayari hidup berpasangan. Ya Rahim satukanlah mereka di syurga Ameen...
    • AnonymousSelamat Pengantin Baru Akmal & Pasangan
    • AMER YPCTahniah naz jodoh YPC , semoga hubungan yang dibina berkekalan hinga ke akhir hayat . آمِّيْنَ آمِّيْنَ آمِّيْنَ يَا رَبَّ الْعَالَمِينَ
    • Firdaus YahayaSelamat Pengantin Baru Mal & wife!
    • MS NIK IDA MARLIANA BT NIK ANUARGrow Together: Marriage is a partnership where both individuals grow together. Encourage each other’s passions, support each other’s goals, and celebrate each other’s successes. Together, you will achieve more than you ever could alone.
    • Nasir NaubiTahniah akmal dan pasangan, semoga kekal bahagia hingga ke syurga
    • Zainal bin mohd yusofSemoga jodoh berpanjangan dn di rahmati Allah
    • Kak ira & abg shazSelamat Pengantin Baru buat wa & pasangan Semoga cinta kalian berkekalan selamanya ❣️
    • SurayaTahniah
    • Ahmad BollanSelamat pengantin baharu. Semoga kekal berbahagia hendaknya sehingga ke anak cucu
    • Anonymoustahniah buat pengantin!
    • Tuan Dr. RadzhiFirstly congrats to uoll brade bulat dan fatin. Semoga magligai yang dibina berkekalan hingga hujung usia. Steady bulat
    • MimieySelamat pengantin baru obam & alia semoga mahligai yang dibina berkekalan sampai ke syurga ✨
    • Qhuratul and husbandSelamat pengantin baru Fitri & Alia . Semoga dipermudahkan segala urusan .
    • Kak lizzzSelamat Pengantin Baru buat Mel n Pasangan… Semoga kbhgiaan tercipta bersama smpai ke syurga. Meniti kehidupan pahit manis suka duka tanpa rasa jemu. Welcome to mumy to be plk…..
    • MasuriSelamat Pengantin Baru .Semoga kekal till Jannah
    • AnonymousSelamat pengantin baru
    • Saff KPM..Tahniah..Selamat Pengantin Baru, Semoga sentiasa bahagia till Jannah..
    • Cikgu Ahmad Lutfi Harunبَارَكَ اللهُ لَكَ وَبَارَكَ عَلَيْكَ وَجَمَعَ بَيْنَكُمَا فِي خَيْرٍ Baarakallahu laka wa baaraka ‘alaika wa jama’a bainakuma fi khayrin Maksudnya: “Semoga Allah memberkati ketika bahagia dan ketika susah, serta mengumpulkan kalian berdua dalam kebaikan.” – (Hadis riwayat Abu Daud)
    • Cikgu KyraSelamat Pengantin Baru Mira!
    • kami dari no 212 Jenderam HuluSelamat pengantin baru...dan tahniah bapa pengantin dapat menantu...semuga kekal abadi hingga ke Jannah.
    • Halim Nasir Vincent MRSMTahniah & alhamdulillah buat haji suami isteri serta pengantin..moga Allah berkati kalian berdua dgn keluarga sakinah, mawaddah wal rahmah..aamiin ya mujib
    • Tengku Razmi OthmanSelamat Pengantin Baru, Seniga bahagia ke anak cucu.. Tahniah!!
    • Cikgu NazifagSelamat pengantin baru...semoga berbahagia hingga syurga
    • AnonymousTahniah! Semoga kekal bahagia hingga Jannah.
    • AnonymousTAHNIAH DAN SELAMAT PENGANTIN BARU. SEMOGA BERBAHAGIA HINGGA KE JANNAH.
    • AnonymousMay Allah bless your marriage fii dunya wal akhirah
    • Mira lahCongrates Kak Ra. . Semoga perkahwinan yg dibina akan kekal bahagia hingga ke jannah. Aamin2. .
    • HASNIDA BT HASSANBaarokallahu lakum Arif & Shazwana
    • NorrezanTerima kaseh atas jemputan. Semoga pengantin berkekalan hga akhir hayat. Bahagia selalu. Aamiin
    • AnonBarakallahu lakuma wabaraka alaikuma wajama’a bainakuma fi khair arip cer dan pasangan. Semoga berbahagia hingga ke syurga
    • AnonymousCongratulations, Arif and Syazwana. May Allah swt ease everything for both of you to build a family with sakinah, mawardah, and warahmah. May Allah swt also shower you guys with a lot of prosperity, wellness, and bless you with righteous children. May your marriage last until Jannatul Firdaus. Amin, Khair Insya Allah. From Imran & Sofiah.  
    • FADZILAH BT SULAIMANTahniah
    • LAILI MAHMUDTahniah, moga pasangan pengantin kekal hingga ke jannah
    • PaklongSelamat Pengantin Baru Moga till Jannah
    • Zalani AhmadSelamat Pengantin Baru Moga till Jannah
    • AdrinaAlhamdulillah. Congrats lovebirds! Wishing you guys a lifetime of love & happiness!
    • HJ ABD JALIL BIN ABD MAJIDSemoga kekal berbahagia ke anak cucu hingga ke Jannah
    • Nasreen nasirAssalammualaikum shah and azmah..congrats..smoge kekal hingga ke jannah..may Allah bless u..AAMIIN
    • KakpiaPantas waktu berlalu, seakan tidak percaya tetapi ianya nyata, tahniah adikku
    • Acik ZunainaSemoga rumahtangga kekal sepanjang hayat
    • KTahniah pija! Finally kahwin jugak, semoga kekal hingga ke akhir hayat.
    • Sofiah & Marlan - PutrajayaTahniah Hj Azmi & Hjh Norhana juga buat kedua mempelai…
    • Mozac & isteriSemoga Allah memberkati majlis pengantin² dan dikurniakan kebahgiaan buat pasangan pengantin² hingga ke Jannah
    • AnonymousSemoga kekal hingga Jannah.
    • AnonymousSalaam Hjh Noorhana. Abang Hisham nanti datang dgn anak anak dan mungkin bawa cucu cucu. 6 dewasa 2 kanak kanak. Terima Kasih dan jumpa di sana insyaa'Allah.
    • Mohamed KaiashSemoga Allah permudahkan segala urusan dengan penuh Barakah sehingga Jannahtul Firdhaus. Aamiin Aamiin Aamiin Ya Rabbal Alamin
    • aazTahniah mal, semoga semua urusan dipermudahkan & bbahagia hingga ke Jannah~
    • Aunty Nita @ MHS KLSelamat Pengantin Baru! Semoga perjalanan perkahwinan ini dihiasi dengan kebahagiaan, saling pengertian, dan keberkatan yang berpanjangan." Aamiin
    • Muhammad HusniAssalaamu'alaikum wm wb. Tahniah melangkah kealam perkahwinan semoga sentiasa dalam sakiinah wa mawaddah Dan memperoleh baraqah warrahmah Allaah swt. Semoga kedua-dua mempelai kekal bahagian hingga ke Jannatul Firdaus.
    • AnonymousSelamat Pengantin Baru semoga menjadi isteri dan suami soleh dan solehah bahagia hingga ke Jannah...insyaAllah. Aamiin.
    • BihaSelamat pengantin baru Pijah & pasangan. Wish all the best for your new journey together
    • LisaCONGRATULATIONNNNN NGEEE, im so happy for youu <33333
    • Elin HusinYa Allah satukan hati kedua mempelai ini seperti Engkau satukan hati Nabi Adam dan Hawa dan seperti Engkau satukan hati Nabi Muhammad S.A.W dan Siti Khadijah agar kekal hingga syurgaMu. Aamin, Ya Rabbal A’lamin
    • Anonymousselamat pengantin baru
    • Nik zabidah Nik kadirSemoga Majlis diberkati dan dirahmati. Semoga pasangan pengantin dikurniakan kebahagian dunia dan akhirat , dimurahkan rezeki dan aman kehidupan.
    • AnonymousSelamat Pengantin Baru Khair dan pasangan. Till jannah Aamiin.
    • Qistina NatashaCongratulations Khair and wifey! May your marriage be filled with love that lasts til jannah
    • Shafina yasakSemoga jodoh berkekalan hingga ke jannah. TAHNIAH buat anakanda.
    • NurulSemoga dipermudahkan segala urusan utk khair & isteri♥️
    • JMJCongratulations Khair & pasangan. Semoga dipermudahkan semuanya urusan majlis.
    • Congrats bro on the unity of souls. Moga majlis kalian diberkati dan dilimpahkan rezeki bersama.Afiq Farhan
    • Pengejut SahurJaga elok elok anak orang tu, jangan harap dia je yang kejut sahur
    • AnonymousSelamat pengantin baru buat Izzati & Syamer moga bahagia hingga syurga.
    • Dr Faiz & Dr AiniSemoga perkahwinan ini dirahmati , dipermudahkan dan kekal hingga ke syurga bersama
    • AnonymousCongratulations Shaah…Have a great and joyois marri Congratulations Deyh..Have a great and Happy married life ever.
    • Nafizah SalimTahniah, semoga majlis berjalan dengan lancar dan berbahagia dunia akhirat.
    • IlySelamat Pengantin Baru <3 Semoga kekal bahagia hingga ke Jannah<3
    • Nora YahyaSelamat Pengantin Baru....semoga jodoh berpanjangan hingga ke Jannah
    • ZALINA BINTI JUPRI sekeluargaAlhamdulillah semoga Semoga kekal berbahagia hingga ke Jannah
    • Faizul AsyrafKami dari wakil kapal Harmoni Satu mendoakan agar majlis berlansung dengan lancar dan dipermudahkan segala urusan syamir dan pasangan..
    • ZulfahmiTerima kasih atas undangan. Mohon maaf tak dapaf penuhi jemputan. Masih di Kelantan. Semoga majlis berjalan lancar
    • AnonymousSemoga Dipermudahkan Urusan
    • Nadia SabrinaCongratsss! May Allah ease everything for both of youuu ❤️
    • AnonymousMoga berbhgia till jannah
    • AnonymousSemoga berbhgia till jannah
    • Uzair HandsomeKepada sahabat ku Arif dan Wana, selamat mengemudi bahtera perkahwinan,terus belayar menuju ke destinasi kebahagiaan hingga ke jannah Aminn…
    • SuhanaTahniah alia cik su doakan..semoga kekal hingga ke jannah..
    • Inas hadirahSemoga menjadi anak yang soleh
    • AnonymousSemoga membesar dengan sihat, jadi anak yg soleh,.amin
    • Wanie HamdanSelamat pengatin baru to Mira and pasangan. Semoga berbahagia hingga ke Jannah
    • AnonymousSemoga menjadi anak yg soleh
    • YMHappy Wedding Day Semoga pengantin kekal bahagia hingga ke jannah
    • Anonymousfrom bertam with love..congratulations!
    • Anonymoushappy for u akmal!
    • Hafisz FaiesallCongrats brother !
    • Faz AmiryCongrats brother!
    • Nash & NaurahAlhamdulillah and congrats my friend! Happy for the both of you. May Allah blessed this journey of love and growth till Jannah!
    • Puan Ana (Subang Perdana)Selamat pengantin baru buat Siti Nurkawthar dan pasangan. Moga ikatan ini berkekalan hingga ke jannah.. Aamiinnn..
    • SufianSelamat pengantin baru Syamir & pasangan.
    • AnonymousMoga Pasangan PengantiN Diberkati Serta Damai BaHagia Hinggo Ke JannaH
    • SyurianiSelamat Pengantin Baru, semoga berbahagia dan kekal hingga ke anak cucu..
    • HudaSemoga dipermudahkan segala urusan dan selamat berumah tangga amalia izzati
    • EnlaNilawclobetasol loteprednol gotas precio What seems to be true is that a disproportionate part of the stock market outperformance comes in the initial short period after an activist makes its investment public buy cialis online us
    • Putri Nor AtteyaAssalamualaikum Adika Mishaell. Semoga Allah SWT memberikan keberkatan untuk Adika atas majlis aqiqah ni. 🙂
    • Cikgu SitiSemoga bahagia dunia akhirat
    • AnonymousSemoga perhubungan berkekalan dan diberkati Allah
    • Bahariah KhalidAssalamualaikim wrth. TAHNIAH
    • Daripada Along sekeluargaAlong ucapkan semoga majlis kita kedua belah pihak dipermudahkan. Terima kasih teha kerana terima kasih sekeluarga menjadi sebahagian keluarga teha juga. Moga teha dpt jaga adam sebaik2 Nya ya. Kami akan serahkan seorang lg anak @ adik lelaki kami pd keluarga yg baru Semiga kalian berbahagia bersama hingga ke ank cucu & jannah ♥️ We Love Both Of You
    • AnonymousMoga pasangan mempelai kekal bahagia hingga ke Jannah.. Aamiin
    • Auni HS.Congrats haiqal and pasangan! Selamat bercinta hingga syurga ya
    • AkhtarTahniah Haiqal & Wife. Semoga berbahagia hingga ke Jannah.
    • Faridzal@bryan adamTahniah keluarga mempelai memerima menantu..tkasih atas jemputan..semoga kekal bahagia hingga akhir hayat
    • Lukman Hakim dan IsteriTahniah buat sahabatku arif dan pasangan atas perkahwinan yang bakal berlangsung. Semoga ikatan ini membawa kebahagiaan, cinta, dan keberkatan yang berpanjangan. Doa saya dan isteri agar kalian kekal bahagia hingga ke akhir hayat. Selamat menempuh alam perkahwinan sahabat ❤️✨
    • LohTak sangka kawan baik saya dah nak kawin. Semoga dipermudahkan segala urusan Arip!❤️
    • Ety & Die.Tahniah Fahmi & pasangan, Fatin. Semoga Allah beri kesihatan dan kelancaran dalam urusan. Semoga rumah tangga, Sakinah, Mawadah & Warohmah. Insha Allah, Aamiin Allahumma Aamiiinnnnnn.
    • AnonymousMay your marriage be filled with all the love and joy in the world. Congratulations!!
    • LanaSelamat pengantin baru Akmal & wife! Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat
    • Anshun & SuSelamat Pengantin Baru untuk kedua Mempelai
    • Irsyad kacakSelamat Pengantin Baru abe naz dan athirah…semoga Allah pelihara keluarga kamu dgn penuh barakah hingga ke syurga
    • AnonymousTahniah kepada Hjh Hana seisi keluarga. Terima ahli baru Indahnya Nama pasangan mempelai. Semuga diberkati kehidupan kalıan. Aamii.
    • Afrina ZetaCongrats Kawthar and Khair!
    • Shareaha KHTahniah buat Ibubapa dan Pengantin. Semoga berbahagia till Jannatul Firdaus.Amin
    • JatiahTahniah & selamat pengantin Baru Semoga bahagia til jannah
    • Mohamad FadzliTahniah untuk bakal pengantin. Semoga dikurniakan kebahagiaan yg kekal, mawaddah, warahmah.. dipermudahkan segala urusan kehidupan selepas perkahwinan..
    • ShareenaTahniah buat anak Kak Linda. Selamat Pengantin Baru! Semoga perjalanan perkahwinan ini dihiasi dengan kebahagiaan, saling memahami antara satu sama lain, dan mendapat keberkatan yang berpanjangan. Aamiin ya rabbal alamiin.
    • AchongSelamat Pengantin Baru Jirul semoga sentiasa bahagia bersama pasangan
    • Datin Rohaya n Dato IbrahimTahniah kepada pasangan pengantin. Semoga dikurniakan anak2 yang soleh dan solehah dan bahagia hingga ke jannah. Aamiin.
    • FahmiSemoga kekal bahagia & diberkati hingga ke Jannah
    • fikriselamat pengantin baru dato..semoga kekal hingga jannah and semoga dipermudhkn segala urusan yng akan dtng✨
    • fikriselamat pengantin baru dato..semoga kekal hingga jannahand semoga dipermudhkn segala urusan yng akan dtng✨
    • M.A.YTahniah Fatin & pasangan. Semoga membina keluarga yg -Sakinah -Mawaddah -Warahmah Hingga akhir hayat dan ke syurga. آمِيْنُ يَا رَبَّ الْعَالَمِيْن
    • Wari Mohd yasinAlhamdulillah selamat pengantin baru semoga dirahmati Allah
    • Sazaharani BT MOHD sabriSEMOGA BERBAHAGIA HINGGA KE JANAH
    • AnonymousALHAMDULILLAH DAN TAHNIAH ..SELAMAT ELAMAT PENGANTIN BARU..Semoga majlis berjalan lancar
    • AimeeIt's very simpoe to find out any topic on web as compare to books, as I found this piece of writjng at this website. Feeel free to visit my site; https://telegra.ph/Playson-and-its-gaming-machines-12-25
    • Team Bayaran KPKMFollow بَارَكَ اللهُ لَكُماَ وَبَارَكَ عَلَيْكُماَ وَجَمَعَ بَيْنَكُمَا فِي خَيْرٍ Tahniah di ucapkan buat kedua dua bakal mempelai. Semoga majlis dan hubungan perkahwinan dirahmati dan diberkati Allah SWT.
    • Kak suaidahSelamat Pengantin Baru dan Tahniah adikku dah bertemu jodih. Semoga sama2 melayari bahtera rumahtangga dan bersabar melalui apa jua dugaannya. Semoga urusan dpermudahkan bt kalian dan bahagia berkekalan gingga ke syurga Allah
    • AnonymousKau tak kosong khair.. mmg mantap
    • Alhamd AAzizBarakalla hulakuma wabarakah ‘Alaikuma wa jamaa’ bai lakuma.
    • ZainuddinMay the years ahead be filled with love and joy ..congratulations
    • Teacher RihayaMay both of you receive the grace and love of Allah through this bond.
    • Alhamd A AzizBarakalla hulakuma wabarakah ‘ alaikuma wajamaah
    • Happy Wedding DaySemoga pengantin kekal bahagia hingga ke jannah.
    • JJSelamat Pengantin Baharu..kami doakan semoga diberi keberkatan hidup di dunia dan akhirat bagi seisi keluarga ke dua2 pengantin..Aamiin Ya Rabbal Alamin..
    • Adam & SyamiraSelamat pengantin baru akmal & wife! Semoga berkekalan hingga ke anak cucu
    • Noor Suhaimi AbdullahPak long mak long doakan segala urusan rumahtangga di permudahkan dan hidup mesti tenang menghadapi segala ujian dr Allah.
    • SharimahSemoga bahagian hingga ke jannah
    • Ash MajidSemoga kekal hingga ke Jannah. InsyaAllah
    • PengantinSelamat. Dan bahagia
    • LiaSelamat Pengantin Baru Kawthar & Pasangan! Selamat melayari bahtera perkahwinan hingga ke Syurga!
    • Izzah & AdibahSelamat pengantin baru Obam!
    • NazmiArif Tahniah, In Sha Allah dipermudahkan urusan Aamin . Nnti boleh lah lepak biler free2.
    • Nik AzlinaTahniah!.Selamat Pengantin Baru buat Mira dan suami. Semoga bahagia hingga ke akhir hay.at. Aaminn.
    • Nor Fazhlina bt ZainudinCongratulation to both of you.May Allah bless u both with His Grace and happiness
    • Mohamed Amin Bin Mohamed ThayoobSelamat Pengantin baru pada pasangan pengatin,pada Tuan Bashir semoga segala urusan dipermudahkan dan mendapat keredaan Allah. Tanam serai berumpun-rumpun, Disiram air setiap hari, Lemah gemalai hayun tersusun, Maklum lah dipanggil raja sehari.
    • Uncle Akbar & Auntie FadzidahAlhamdulillah & tahniah nak terima menantu, Tn. Hj. Bashir & Pn. Hjh. Haslina. Tahniah juga kepada bakal pasangan pengantin baru, Arif & Syazwana. Semoga jodoh kekal bahagia hingga ke anak cucu dan pasangan dikurniakan hasanah di dunia & di akhirat. Aamiin YR'A.
    • Abdul Nasser Bin Abdul Wahab & isteriTahniah Bashir & Has. Selamat Pengantian Baharu kepada kedua-duanya dan rukun damai sehingga ke Jannah
    • pika & khairulDear nyah, you made it. I saw your up & down. I cry when i saw this rsvp with song. Nothing much ... Hope everything well. Heppy married life. Can't wait to see you babeh. Ilyvm
    • GuguGagaTahniah Ayeez & Fathihah. Bakal menantu kedua Maksu. Anak menakan maksu sorang ni tak lepas2 lagi jugak
    • Chapix n FarahSelamat pengantin baru kepada Haiqal dan Yaya. Semoga jodoh berkekalan sehingga ke akhir hayat. Ameenn
    • Kak Nawal dan Abg ShaifolSemoga Farah dan Afiq bahagia bertolak ansur dan bertoleransi sehingga ke jannah.. Selamat Bercinta dalam RedhaNya
    • PROF EMERITUS DATO DR RAYMOND AZMAN BIN ALISemoga Majlis berjalan dengan lancar
    • Aunty ZieTahniah...semoga bahagia hingga ke Jannah
    • LizaHanim MohamoodTahniah..semoga majlis dipermudahkan dan berjalan dengn lancar.. moga pasangan pengantin diberkati allah dan kekal till jannah.. aminn
    • meowcepat bagi atok cucu.
    • AnonymousHappy Marriage life both of you, May Allah bless both of you. Take Care of azmah like how you take care and love your sisters Shaah, i know how much you love your sisters since school days.
    • azizulSelamat pegantin baru semoga kekal hingga ke jannah
    • AnonymousTahniah, selamat pengantin baru. Semoga berkekalan hingga ka jannah.
    • Kak BellSelamat menempuh kehidupan baru buat Farah & husband. Semoga Allah menyempurnakan ibadah kalian. Segera diberikan keturunan yang soleh & solehah, diberikan limpahan rezeki dan nikmat yang berkat..Aamin..
    • Amera & ZairilSelamat Pengantin Baru FF & AA ❤️ Semoga perkahwinan kekal hingga ke jannah ️
    • Cikgu YuzieTAHNIAH PUAN SOFIAH DAN SUAMI SELAMAT PENGANTIN BARI BUAT SEMUA MEMPRLAI SEMOGA BERBAHAGIA HINGGA KE SYURGA
    • Kak Zue AiaTahniah buat pengantin Aishah dan Faizal.Kak Zue doakan agar berkekalan till Jannah dan sama2 dapat melayari ibadah perkahwinan dengan penuh mawaddah
    • izanBarakallah buat pengantin ..moga perkahwinan kekal mawardah warahmah .. aminnn
    • Fatimah n familySemoga bahagia sekeluarga hingga Syurga. Amin
    • Ferweena n familyDoa untuk Pengantin “Semoga Allah memberi berkah kepadamu dan atasmu serta mengumpulkan kamu berdua dalam kebaikan” (Hadis Riwayat Abu Daud) Aamin, Ya Rabbal A’lamin
    • Iskandar Zulkarnain (ajoo)Selamat Pengantin Baru kpd kedua mempelai.Semoga kekal bahagia hingga ke anak cucu.Tahniah juga buat kedua dua ibubapa,terima menantu.Semoga Allah SWT beri perlindungan Dan permudahkan segala urusan majlis,in SHAA ALLAH.
    • Cikgu NasimahSemoga berbahagia sehingga ke jannah..amin
    • Aimi sulSelamat pengantin baru indah semoga kau and afiq bahagia till jannah. semoga diberi keturunan yg soleh dan solehah. Rasa tak percaya kau nak jadi isteri orang dah .Love u gadis cendol
    • AidaKehadapan CJ dan bakal Mrs CJ, Tahniah diucapkan dan semoga panjang umur murah rezeki sehingga ke hari tua nanti. Happy2 selalu
    • Adilah kolejSelamat pengantin baru indah❤️semoga bahagia hingga ke anak cucu amin2..jaga hubungan,memahami,ada kefahaman sesama pasangan..dila doakan kebahagian untuk indah dan pasangan,iloveyou friends☺️❤️❤️
    • Nurl dania hazmiraSelamat pengantin baru indah & afiq semoga bahagia hingga ke ank cucu amin³
    • LimGong xi gong xi
    • MUHAMAD FAIZ BIN ROSLISelamat pengantin baru Najmuddin ❤️ Rizkha. Semoga berbahagia hingga ke Jannah. Selamat bercinta sampai Syurga. Selamat melayari bahtera perkahwinan.
    • piaselamat bercinta hingga syurga bestie
    • Dark.Tall.Squishy.Tahniah Ayeez & Fathihah! Tahniah Maksu, bakal terima menantu tak lama lagi. Tak Sabaq nak makan nasi minyak ni...
    • Nora Melati NoranSelamat pengantin baru echa… semoga bahagia dunia akhirat. Aamiin
    • Kevin Arthur Muilin“Thanks for inviting me to your wedding. It’s an honor to share in such a beautiful and important day. Best wishes for a future filled with happiness and love.”
    • AnonymousSelamat pengantin baru Mira n husband!
    • Shaari & YatiSemoga pengantin berdua berbahagia hingga ke jannah...
    • AnonymousMay Allah makes it easy and have a bless life together. Tq
    • AnonymousSemoga bahagia hingga ke Janna
    • AnonymousDi doakan kedua mempelai dan keluarga pengantin di luaskan rezeki seluas langit dan bumi, di beri kesihatan yg baik² hingga ke akhir hayat dan di permudahkanNYA segala urusan kita dunia sampai akhirat. Aamiiin Ya Allah
    • azserieBarakallah
    • Abg zizi & familySelamat Pengantin Baru hanif & isteri Semoga kekal abadi hingga ke jannah
    • Fie & family 🙂Congrats cjayy. Semoga ikatan yang dibina berkekalan hingga ke syurga ✨✨
    • FarisTahniah boss.. selamat pengantin baru.. semoga dipermudahkan segala urusan..
    • AisyahSelamat pengantin baru caca Semoga menjadi keluarga yg sakinah, mawaddah wa rahmah Aamiinn ❤️
    • Nad cantikkksTahniah caaa ♥️ Selamat pengantin baru. Semoga bahagia & sabar melalui bahtera perkahwinan.
    • Muhd FarhnsMantap dinn tahnaih
    • ijat (meon)selamat pengantin baru brader ku
    • AnonymousSelamat pengantin baru din semoga kekal hingga ke anak cucu
    • AcapSelamat pengantin baru haiqal dan pasangan.
    • AjiboiSelamat Pengantin Baru!
    • afsyinselamat pengantin baru qal n pasangan
    • Saliza AhmadTill jannah kakak❤️Selamat pengantin baru❤️
    • Nurulhuda binti Mohd AkhirTahniah! Tahniah! Buat Haiqal dan Habaiyah, Barakallahu Lakuma Wabaraka Alaikuma Wajamaa Bi Khair buat kalian berdua. Semoga Baitul Muslim yang dibina berkekalan hingga ke Jannah Semoga Allah S.W.T sentiasa semaikan perasaan kasih sayang di antara kalian berdua di samping diberikan jalan petunjuk dan taqwa dalam melayari bahtera perkahwinan. Semoga Haiqal dan isteri sentiasa dalam ketenangan, berlapang dada, persefahaman, dan jadikanlah hidup keduanya sentiasa merasa Qana‘ah (kecukupan) dan terpelihara dari segala keburukkan. Amin.. Ikhlas daripada Kak Huda Pra dan keluarga.. 😉
    • Nor Aziah bt MusaSelamat berbahagia kpd kedua2 mempelai
    • DayanaMy dear best friend, I wish the best for your big day. Aku dari mula hingga ke majlis besar doa yang terbaik,dipermudahkan urusan dan semoga berjalan dengan lancar. Aku tak sangka akhirnya kau tamatkan zaman bujang. Banyak yang kau tempuh but this time you deserve the happiness my love.
    • Mamang hensemSelamat pengantin baru kepada afiq & indah. Semoga berkekalan hingga ke Jannah ♥️ Indah jaga afiq ya, afiq makin dan comel
    • Filzah ArdiniBarakaAllahufeekum buat Indah & pasangan✨ Semoga perkahwinan kalian diberkati dan dapat membina keluarga yang Sakinah Mawaddah wa rahmah Selamat bercinta hingga ke syurga korang
    • PaahSelamat pengantin baru fatin! Moga ikatan perkahwinan bahagia hingga ke syurgaaa❤️
    • Kak Rose Dan Abg FaizalTahniah buat bakal Pengantin Fatin Dan Fahmi..Semoga bahagia hingga ke Jannah.Aaminnn
    • Liz MysaraEcha, congrats!!! Happy for you ❤️ Sorry tak dapat hadir. Echa nak kirim apa2 tak dari Paris? Hahaha Semoga berbahagia ke Jannah & happy selalu
    • Shahin & Shahidaوَخَلَقْنَاكُمْ أَزْوَاجًا “And We created you in pairs.” Mubarak dearest brother Doctor Shaah. Rabb ne banadi Jodi aur jodi ko hameesha selamet rakhe. Ameen
    • Nama saya MuizAalhamdulillah, Selamat Pengantin Baru Indah n Afiqah Semoga semua urusan dimudahkan. Kami doakan jodoh kalian hingga ke syurga. Aminn️
    • Azlan ShaahCongratulations Dr Shaah. May Allah Bless You & Family
    • YayaWishing you both a lifetime of laughter and love!
    • Nurasma Nadiah Binti Mad RoslieHey cantik!!!!!! Congrats tauuuu!! Happynyaa
    • BihaCongratulations Shah, happy for you
    • NazrulSEMOGA MAJLIS DIBERKATI.. RAHMAT ALLAH TU INDAH....
    • MahtiWishing you every happiness as you celebrate your future together❤️ Big congratulations to you both!☺️
    • IraSelamat pengantin baru buat indah n pasangan semoga bahagia selalu n semoga kekal ke Jannah dari kami sekeluarga
    • Shahiira's FriendCongratulations Dr Shah! I am looking for a private doctor btw
    • Iryanie AzizCongratulations Echa! So happy for youuu
    • TAN KIAT HOEMaaf tidak dapat hadir. Tahniah untuk puan sekeluarga dan bakal pengantin. Semoga majlis berlangsung dengan penuh meriah dan lancar.
    • LanacintaSelamat pengantin baru indah ❤️ tak sabarnya tngok indah sanding,semoga bahagia selalu dan menjadi isteri solehah dan sentiasa diberi rezeki yang luas dalam apa jua

    Nak buat Kad Digital juga? Klik bawah

    Leave a Reply

    Sila tekan salah satu

    Sila tekan salah satu

    NamaWakil1


    NamaWakil2


    NamaWakil3


    NamaWakil4

    Leave a Reply

    Klik Sini Untuk Buka

    Close