Klik Play


Saturday, 29 August 2020
10 Muharram 1442 H

11.00 AM – 3.00 PM

No. 14, Jalan Permatang Bukit 1
77300 Merlimau, Melaka

Please Choose Options Below

 



Send Wishes

Wishes
View All
  • Kenny chomelSelamat menuju hari bahagia my BFF (Ajue) .. Jangan nakal2 dah lepas ni. Ken doakan yang terbaik untuk korang berdua.. Love both you my friends...
  • Jiran eheTahniah kak ajue. Moga segalanya dipermudahkan and be last till jannah
  • JemirSelamat Pengantin Baru Aju..Semoga Bahagia Bersama Suami Tersyg..Till Jannah Aju..sory xdpt dtg mjlis jaga kak dayah kau berpantang..tp aku ada cdgn yg bernas aju..Apa kata kau honeymoon kat luar negara..kan cuti honeymoon dh pnjg kn so bila balik malaysia dpt cuti kuarantine lagi 14 hari..kat hotel saje tue aju..bgs cuti tue kalau utk org yg baru2 kawin..
  • HidayahSelamat melayari bahtera bersama bakal suami tercinta. Semoga kasih syg dlm rumahtangga kekal abadi hingga ke jannah Allah.
  • AnonymousTahniah aju..selamat pengantin baru moga perkahwinan yg dibina kekal hingga akhir hayat n till jannah..dikurniakn ank2 yg comel ❤️
  • LisaSelamat pengantin baru Semoga dimudahkan urusan Semoga dapat baby cepat Semoga Allah sentiasa pelihara kalian berdua ‍❤️‍
  • syazanaTahniah, selamat pengantin baru.semoga dipermudahkan segala urusan.
  • AisyahNasarudinTahniah Ajue dan pasangan. Semoga mahligai yang dibina kekal bahagia hingga ke jannah ❤️
  • Fahmi MTZTahniah aju dgn pasangan. Semoga berbahagia shgga jannah
  • Aziera Lyana & FamilyWahh, tahniah aju n pasangan semoga perkahwinan ni berkekalan hingga ke jannah Allah inshaAllah aminn ❤️ Zira doakan yang terbaik utk aju n psangan semoga dipermudahkan urusan
  • Mira Fatini & FamilyAlhamdulillah ✨ Tahniah Ajue & pasangan. Semoga mahligai yg dibina kekal hingga ke JannahNya ♥️ Semoga Allah merahmati kalian sentiasa
  • Salina AfilaTahniah My lovely Aju!! Semoga dipermudahkan urusan. Tak sabar nak tengok gambar kawen aju
  • Ain mazeriTahniah barium kesayangan I. Semoga dipermudahkan segala urusan. Muahhhhh
  • AnonymousSemoga rumah tangga yang dibina berkekalan sehingga ke akhir hayat dan dilimpahkan rezeki serta rahmat Allah.

 

Like This Card? Click Below

Leave a Reply

Please Choose Options Below

Please Choose Options Below

Mohd Hafiz


Shahirah


Hazirah

RSVP